Various Artists - The No.1 French Classic Songs Collection - The Very Best of French Music from the Legends of France [iTunes Plus AAC M4A]

MP3 download Various Artists - The No.1 French Classic Songs Collection - The Very Best of French Music from the Legends of FranceiTunes plus aac m4a mp3

Various Artists - The No.1 French Classic Songs Collection - The Very Best of French Music from the Legends of France Track List:


01. La Vie En Rose - Édith Piaf
02. Minor Swing - Django Reinhardt
03. La Mer - Charles Trenet
04. C'est Si Bon - Yves Montand
05. Douce France - Charles Trenet
06. Non, Je Ne Regrette Rien - Édith Piaf
07. À Tout Jamais - Charles Aznavour
08. Boum - Charles Trenet
09. À Paris - Francis Lemarque
10. À Bicyclette - Bourvil
11. La Foire - Jacques Brel
12. Padam - Édith Piaf
13. All I Want Is Just One Girl - Maurice Chevalier & Leonard Joy and His Orchestra
14. Chanson Pour L'auvergnat - Georges Brassens
15. L'accordéoniste - Édith Piaf & Wal-Berg Orchestra
16. Verlaine - Charles Trenet
17. Les Feuilles Mortes - Yves Montand
18. Vous Qui Passez Sans Me Voir - Jean Sablon & Wal-Berg Orchestra
19. Que Reste-T-Il De Nos Amours? - Charles Trenet
20. J'attendrai - Tino Rossi
21. Retour À Paris - Charles Trenet
22. Hymne À L'amour - Édith Piaf
23. De Temps En Temps - Joséphine Baker & Wal-Berg Orchestra
24. Ne Me Quitte Pas - Jacques Brel
25. Le Retour Des Saisons - Charles Trenet
26. À Saint-Germain-Des-Prés - Léo Ferré
27. Le Grand Café - Charles Trenet
28. Les Amoureux Des Bancs Publics - Georges Brassens
29. J'suis Snob - Boris Vian
30. The Continental - Jean Sablon & Django Reinhardt
31. Ma Pomme - Maurice Chevalier & Roger Desormieres Orchestra
32. Regarde-Moi Toujours Comme Ça - Édith Piaf
33. Mes Jeunes Années - Charles Trenet & René Saint-Paul Choir
34. Mon Cœur Est Un Oiseau Des Îles - Joséphine Baker & Wal-Berg Orchestra
35. Je M'voyais Déjà - Charles Aznavour
36. C'est Lui - Joséphine Baker
37. La Mauvaise Réputation - Georges Brassens
38. Louise - Maurice Chevalier & Leonard Joy and His Orchestra
39. Tristesse - Tino Rossi
40. Un Amour Comme Le Notre - Jean Sablon & Django Reinhardt
41. C'est À Capri - Tino Rossi
42. Bambino - Dalida
43. J'ai Dansé Avec L'amour - Édith Piaf
44. Les Feuilles Mortes - Juliette Gréco
45. Le Gorille - Georges Brassens
46. Le Déserteur - Boris Vian
47. Sur Le Pont D'avignon - Jean Sablon & Wal-Berg Orchestra
48. Oui Je Suis De Paris - Mistinguett
49. Le Chant Du Gardian - Tino Rossi
50. Sous Le Ciel De Paris = Édith Piaf
51. Oui, Papa! (Everybody Loves My Girl) - Maurice Chevalier & Pierre Chagnon Ocrhestra
52. Le Soleil Et La Lune - Charles Trenet
53. La Chanson Du Maçon - Maurice Chevalier
54. Oh Mon Papa - Tino Rossi
55. Place Pigalle - Maurice Chevalier & Jacques Hellan Orchestra
56. La Petite Tonkinoise - Joséphine Baker
57. Milord - Édith Piaf
58. Terre! - Charles Trenet
59. Mon Légionnaire - Édith Piaf
60. Ça Sent Si Bon La France - Maurice Chevalier)

℗ 2014 Stardust Entertainment
Released:  20 Jul 2014
Genre: Crossover Jazz
Quality: iTunes Plus AAC .m4a Apple Music Rip 256 Kbps

Various Artists - The No.1 French Classic Songs Collection - The Very Best of French Music from the Legends of France Download Link 309MB

No comments

Powered by Blogger.